Často kladené otázky (FAQ)

Internetového obchodu atlasko.sk

 

Otázka: Ako nakupovať na internetovom obchode atlasko.sk?

Odpoveď: Ak potrebuje pomôcť s nákupom na internetovom obchode navštívte stránku ako nakupovať.

 

Otázka: Ako často aktualizujete svoj sortiment vzdelávacích pracovných zošitov a aktivít?

Odpoveď: Snažíme sa pravidelne aktualizovať náš sortiment pracovných zošitov a aktivít, aby sme zabezpečili rozmanitosť našej ponuky. Sledujte našu webovú stránku a sociálne siete pre najnovšie aktualizácie a nové produkty.

 

Otázka: Je možné vytvoriť pracovný zošit s menom môjho dieťaťa tzv. personalizovaný zošit?

Odpoveď: Túto možnosť momentálne neposkytujeme.

 

Otázka: Z čoho sú vyrobené vaše vzdelávacie pracovné zošity a aktivity?

Odpoveď: Pracovné zošity sú vyrobené z obojstranne laminovaného papiera so zaoblenými vonkajšími rohmi a zviazané pevnou špirálovou väzbou. Vyrezávané obrázkové kartičky sú z laminovaného papiera, ktoré obsahujú suchý zips. (odporúčame si pozrieť podrobný popis každého pracovného zošita a aktivít)

 

Otázka: Čo mám robiť, ak nie je produkt dostupný a mám oň záujem?

Odpoveď: Ak produkt nie je momentálne dostupný, kontaktujte nás. Radi Vám poskytneme informácie o tom, do koľkých dní ho môžeme pre Vás zabezpečiť.

 

Otázka: Kde nájdem videonávod na používanie pracovného zošita?

Odpoveď: Každý pracovný zošit obsahuje QR kód, ktorý Vás po naskenovaní presmeruje na našu webovú stránku. Po prihlásení sa na našej stránke máte prístup k videonávodu, ktorý Vás detailne oboznámi s používaním pracovného zošita.

 

Otázka: Aké vekové kategórie pokrývajú vaše vzdelávacie pracovné zošity a aktivity?

Odpoveď: Naše pracovné zošity a aktivity sú určené pre deti vo veku od 3 rokov a staršie a sú vhodné pre dievčatá aj chlapcov.

 

Otázka: Ponúkate vaše publikácie aj v PDF, aby som si ich vedel stiahnuť a vytlačiť doma?

Odpoveď: Nie, naše publikácie sú dostupné len na e-shope v tlačenej forme.

 

Otázka: Produkt je nedostupný, kedy budete mať produkt skladom?

Odpoveď: V prípade dostupnosti produktov nás kontaktujte kliknutím ikony " Opýtať sa " priamo na stránke daného produktu. Otázku odošlite a my Vám odpovieme, kedy bude najbližší termín naskladnenia produktu.

 

Otázka: Ak sa mi poškodí alebo stratí obrázková kartička na suchý zips, viete mi poskytnúť novú?

Odpoveď: Napíšte nám, o ktorú kartičku ide, a nezabudnite pridať číslo Vašej objednávky. Preveríme, či máme náhradnú na sklade, a ak áno, radi Vám ju zašleme za cenu poštovného alebo k Vašej ďalšej objednávke. Upozorňujeme však, že nie vždy máme náhradné kusy týchto vyrezávaných kartičiek na suchý zips.

 

Otázka: Môžem zrušiť alebo zmeniť moju objednávku?

Odpoveď: Ak chcete zrušiť alebo zmeniť svoju objednávku, prosím, kontaktujte nás čo najskôr. Ak je objednávka už spracovaná a expedovaná, môžeme poskytnúť pokyny na vrátenie tovaru po jeho doručení. 

 

Otázka: Aké sú možnosti doručenia objednaného tovaru?

Odpoveď: Ponúkame viacero možností doručenia, vrátane klasického doručenia kuriérom, balík na poštu, Packeta a rozvoz v Poprade. Vyberte si možnosť, ktorá vám najviac vyhovuje! Viac informácií na stránke doprava a platba.

 

Otázka: Aké sú náklady na dopravu?

Odpoveď: Náklady na dopravu sa líšia v závislosti od vybranej metódy doručenia. Presné náklady na dopravu budú zobrazené pri dokončení objednávky pred platbou alebo ich nájdete na stránke doprava a platba.

 

 

Otázka: Ako môžem sledovať stav svojej objednávky?

Odpoveď: Po odoslaní objednávky dostanete e-mail s potvrdením a sledovacím číslom (Slovenská Pošta, Packeta). Môžete tak sledovať stav svojej objednávky online alebo nás kontaktovať pre viac informácií.

 

Otázka: Posielate produkty aj mimo Slovenskej republiky?

Odpoveď: Momentálne túto možnosť neposkytujeme.

 

Otázka: Ako môžem platiť za moju objednávku?

Odpoveď: Pri platbe za objednávku máte možnosť využiť rôzne platobné metódy, vrátane platobných kariet a bankových prevodov. Viac informácií na stránke doprava a platba.

 

Otázka: Môžem zaplatiť za svoju objednávku prevodom na bankový účet?

Odpoveď: Áno, ak preferujete platbu prevodom na bankový účet, máte tú možnosť. Po vykonaní objednávky Vám budú sprístupnené potrebné údaje pre prevod. Vaša objednávka bude spracovaná a expedovaná po obdržaní platby v celkovej cene Vašej objednávky na náš bankový účet.

 

Otázka: Je možné vykonať objednávku na dobierku?

Odpoveď: Momentálne neposkytujeme možnosť objednávky na dobierku. Viac informácií na stránke doprava a platba.

 

Otázka: Je možný osobný odber objednávky?

Odpoveď: Momentálne neposkytujeme možnosť osobného odberu objednávky. Pracujeme však na tom, aby sme túto službu čo najskôr uviedli do prevádzky. Iné metódy doručenia sú popísané na stránke doprava a platba.

 

Otázka: Akceptujete vrátenie tovaru?

Odpoveď: Áno, prijímame vrátenie tovaru v súlade s našimi všeobecnými obchodnými podmienkami (VOP) do 14 dní. Kontaktujte nás pre viac informácií o postupe a podmienkach vrátenia tovaru.

 

Otázka: Ako dlho trvá dodanie objednaného tovaru?

Odpoveď: Väčšinu objednávok expedujeme do 1-2 pracovných dní. Čas doručenia sa môže líšiť v závislosti od miesta doručenia a skladových zásob.

 

Otázka: Ako zabezpečujete balenie pred poškodením?

Odpoveď: Vašu zásielku starostlivo a dôkladne zabalíme do odolnej obálky alebo krabice, aby sme zabezpečili jej bezpečné doručenie. Garantujeme, že každá zásielka bude dôkladne zabalená a chránená, aby k Vám dorazila v 100% stave. Je dôležité poznamenať, že aj keď sa usilujeme o najlepšiu možnú starostlivosť, počas prepravy nemôžeme zaručiť, že nedôjde k žiadnym poškodeniam. Preto odporúčame aby ste si pred prevzatím dôkladne skontrolovali balík a v prípade poškodení okamžite neváhajte požiadať kuriéra o vyhotovenie protokolu. Pozrite si video na Instagrame ako balíme Vaše objednávky Ako balí Atlasko :-).

 

Otázka: Čo ak mi dorazí poškodený tovar?

Odpoveď: Ak zistíte, že Vám dorazil poškodený tovar, kontaktujte nás prostredníctvom našej zákazníckej podpory na atlaskosk@gmail.com, kde uvediete číslo objednávky, priložíte foto dokumentáciu, popis a my Vašu reklamáciu vybavíme čo najskôr.

 

Otázka: Môžem získať zľavový kupón na svoju objednávku?

Odpoveď: Momentálne neposkytujeme zľavové kupóny. Môžete však využiť akcie a zľavy, ktoré poskytujeme napríklad pri dopredajoch alebo špeciálnych príležitostiach.

Zoznam ukončených, prebiehajúcich alebo pripravovaných súťaží:

  • Vyhrajte 2 pracovné zošity, dvaja výhercovia, trvanie súťaže: 3.10.2024 - 25.10.2024 (vrátane),
    propagácia sútaže: Instagram @atlasko_sk, štatút súťaže: link tu.
  • Sviatočná súťaž, jeden výherca, trvanie súťaže: 20.12.2024 - 31.12.2024 (vrátane),
    propagácia sútaže: Instagram @atlasko_sk

 

Otázka: Kedy je k dispozícii zákaznícky servis a ako môžem kontaktovať váš tím?

Odpoveď: Zákaznícky servis je k dispozícii počas pracovných dní od pondelka do piatku od 8:00 do 12:00 a od 13:00 do 16:00. Počas tohto času sme pripravení poskytnúť Vám pomoc a odpovedať na Vaše otázky a požiadavky. Ak máte otázky alebo potrebujete pomoc, môžete nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu na info@atlasko.sk alebo telefonicky na +421 950 615 669. Ak Vám ale predsa nedvihneme, nezúfajte - buď práve expedujeme objednávku alebo vyrábame nové aktivity.

 

V prípade, že nenájdete odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať. Naša sekcia Otázky a odpovede je neustále aktualizovaná.

---

Informácie pre zákazníkov

  e-mail: atlaskosk@gmail.com
  telefón: +421 950 615 669
  Instagram: atlasko_sk
  facebook: atlaskosvk

 

posta